poniedziałek, 28 grudnia 2015

Wyniki zaklepywanki.

Czeeść, kochani. To ja, znowu. Tym razem piszę dla Was wyniki zaklepywanki. Od razu mówię, że nagroda główna to statek! Dobrze nie przedłużając.


  • 1 prezent - PUSTY! 
  • 2 prezent - 2 ramki (obojętnie jaki kolor) , 5 bukietów ślubnych. -FAISNY (AKSA)
  • 3 prezent - 2 wazony stołowe , 5 czekoladek ślubnych. - MONIKA
  • 4 prezent - PUSTY! - ŚLICZNOTKA
  • 5 prezent - statek , 1 pluszowy miś - LOLI POP (XDD)
  • 6 prezent - 10 czekoladek ślubnych , 3 rózowe (za 3 G). TĘCZOWA
A jednak okazało się, że tylko 2 prezenty są puste! Kochani czas na odebranie nagród macie do jutra do chodziny 13. Po tej porze nagroda przepada.  Jak odebrać nagrodę? Zrobię wydarzenie, bez gwiazdki (nie stać mnie na z XD). Napiszę w tytule, że nagrody i wgl... Wydarzenie zrobię o 16.00 i będzie ono trwało godzinę. Kolejne wydarzenie zrobię jutro o 12 (o ile będę). Jeśli żadne z tych godzin Wam nie pasuję proszę skontaktować się ze mną na NK TALK. (link do mojego profilu NK w zakładce "O nas".) Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Gratuluję wszystkim wygranym.. A do tych co nic nie zdobyli, żeby nie zamartwiali się, w kolejnej zaklepywance będzie do wygrania VIP!
//Kasia ♥

2 komentarze: