sobota, 16 stycznia 2016

Przegląd rankingu.

Hejka kochani ;*. W tym poście chciałam zrobić króciutki przegląd rankingu. Zapraszam do przeczytania posta!


Jak widać, od dłuższego czasu Zuzia jest na 1. miejscu. Yenoh, czyli dawna Honey wbiła się na 2. miejsce w TOP 3. Między komfortem (który głownie jest brany pod uwagę w rankingu) Yenoh, a Zuzi nie ma zbyt dużej różnicy. Być może to Yenoh będzie niedługo górowała? Niestety Mayorka, która kiedyś była na 1 miejscu, spada coraz niżej! Oczywiście dużo komfortudzieli Mayorkę, a Drapieżną, ale Drapieżna zawsze może zrobić tzw. "Wejście smoka" :D. Na czwartym miesjcu znajduje się Drapieżna, na swoim podium stoi bardzo długo. Miejmy nadzieję, że tak zostanie :). No i na 5 miejscu jest NiuNia, która cieszy się dużym imaginem, który i tak nie jest brany pod uwagę :/.
Teraz oceńmy ubiór TOP trójki.

  • Zuzia: Jej styl w ogóle mi się nie podoba! No, ale cóż, każdy ma inne gusta. Ubrała się w ciepłą kurtkę, spodnie, czapkę i buty. Krótko mówiąc mi z jej ubioru nic się nie podoba :/.
  • Yehoh: Już trochę lepiej prezentuje się, niż Zuzia. W swojej stylizacji użyła głównie kolory niebieskie i białe, co idealnie do siebie pasuje! 
  • Mayorka: Styl Mayorki to kompletnie mój styl! Bardzo podoba mi się jej strój. Ubrała się głównie w kolory czarny i czerwony. Styl taki jakby elegancki i punk (chociaż nwm. jak to może do siebie pasować :D).
Sądząc moim stylem, stanowczo wygrywa Mayorka. Według mnie -najładniej ubrana! A Wam kto się najbardziej podoba? :'D Mam nadzieję, że post się podobał ♥ //Kasia ;3

2 komentarze:

  1. emmm dlaczego uwazasz ze Zuzia ma nieładny styl? ;-;

    OdpowiedzUsuń